Pitkästä pitkästä aikaa taas postaus... Aika on mennyt kuin siivillä, olen ollut kauhean kiireinen, enkä ole ehtinyt käydä kenenkään muidenkaan blogeja kurkkaamassa... Mutta on aivan pakko esitellä muutama ihana juttu (huonojen kuvien kera), jotka olen saanut. Ainon kanssa tein vaihdon, paketit avasin jo kuun alussa, kun minulla ei ole enempää joulukalenteripaketteja... Pakettien sisältö osoitti, että Aino oli todella ajatellut mitä niihin näpertää ja paketoi. Ensimmäisessä oli ihastuttava kaktus puulaatikossa (ja sitä paitsi niitä kumilenksuja), täydellinen kukkakauppaani:

Toisessa paketissa oli maailmankartasto (tietysti Margaret Dashwoodia varten!). Miehenikin ihaili huippuhienoa kartastoa, jossa on vanhoja karttoja Brittein saarilta. Kiitos paljon Aino!

Ja sitten olen saanut jo viikkokausia sitten Juliannalta ihanan paketin (vastalahjana ihan mitättömästä jutusta, minä jäin tässä kyllä voitolle); ruukku ja pieni kasvi (mukana oli myös pienen pieni lasipullo, jonka jo jonnekin talletin). Kiitos, kiitos!! Nämäkin ovat aivan ihanat kukkakauppaan :)